کدام فرش برای مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک مناسب است؟
به وب سایت من خوش امدید

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






مبل های کلاسیک باعث جلوه گری در دکوراسیون خانه هایی می شود که متراژ بالایی دارند، انتخاب فرش مناسب با این مبلمان درخشش این دکوراسیون را کامل می کند. پس به تناسب ابعاد و اندازه فرشی که در کنار مبلمان کلاسیک استفاده می کنید توجه کنید. فرش های مناسب برای مبلمان کلاسیک، فرش های ایرانی با طرح های سنتی و اصیل برای مبلمان کلاسیک مناسب هستند. در حالی که برای استفاده در مبلمان نئوکلاسیک بهتر است فرش های جمع و جور و ساده با رنگ های ملایم که کمی به سبک مدرن نزدیک هستند را انتخاب کنید.


چه مدل پرده ای با این مبلمان می آید؟
انتخاب پرده های بلند و ساده که ممکن است طرح های ظریفی داشته باشند برای دکوراسیون سبک نئوکلاسیک مناسب است. پرده بلند وقار و اصالت سبک نئوکلاسیک را حفظ می کند. پارچه مخملی انتخاب خوبی برای پرده های ساده دکوراسیون نئوکلاسیک است. در دکوراسیون منزل با مبلمان کلاسیک، پرده ها می توانند نقش و نقشی متناسب با سایر وسایل دکوراسیون داشته باشند. همچنین از یراق آلات یا لامپ در کنار مبلمان کلاسیک استفاده می شود.


کوسن برای مبل کلاسیک یا نئوکلاسیک
برای انتخاب کوسن مبلمان مناسب؛ تناسب بین رنگ و شکل کوسن در مبلمان مهم است. اگرچه ما بر سادگی پارچه، رنگ و نقش در مبلمان نئوکلاسیک تاکید داریم، اما شما می توانید برای حفظ تعادل دکوراسیون نئوکلاسیک خود از کوسن های طرح دار استفاده کنید.

برای مبلمان کلاسیک خود به طرح پارچه مبل دقت کنید، اگر پارچه مبل پر نقش و نگار است کوسن های ساده برای آن مناسب است و اگر پارچه ساده است کوسن های طرح دار انتخاب خوبی هستند. چیدمان متقارن در مبلمان کلاسیک را فراموش نکنید.

 

آخرین کلمه:

مبلمان نئوکلاسیک نمادی از اعتدال در استفاده از رنگ و نقش در مبلمان است در حالی که مبلمان کلاسیک جزئیات و نقش های شلوغ تری دارند. با توجه به تفاوت مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک، می توانید بهترین مبلمان را برای منزل خود انتخاب کنید.

مبلمان خانگی مانلی یکی از شرکت های متخصص در تولید مبلمان کلاسیک و نئوکلاسیک است که با استفاده از بهترین متریال چوب و پارچه، انواع طرح های مبلمان را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. تمامی تصاویر این مقاله متعلق به شاکت مانلی است. برای مشاهده نمونه های بیشتر از این گروه به پروفایل مبلمان مانلی هوم مراجعه کنید و برای سفارش و خرید محصولات با کارشناسان تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 11 اسفند 1400برچسب:,ساعت 18:7 توسط امین پارسیان |